Euro-fascisten negeren uitslag Nederlands referendum: Voorstanders EU-Grondwet zetten ultieme wapen in: na verwerping wordt Grondwet toch ingevoerd

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Fri Apr 29 23:56:01 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Marc,

Op 23 april poste je dit:

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dit gebeurde gisteren, nadat de verachtelijke narciste Hirsi Ali bij de
Moslimfoben van Nova zat te spelen dat zij binnenkort wordt vermoord, bij
mij aan de overkant van de straat... maar daar gebeurt dus NIETS aan.

Marc Fluks

Bron:  AT5
Datum: 23 april 2005

Man overlijdt bij schietpartij cafe

Ik weet niet goed wat jij hiermee bedoelt te zeggen, maar voor mij is de
causaliteit tussen beide gebeurtenissen vrij evident. Je kan het Hirshi toch
niet kwalijk nemen, dat je woont waa5 je woont, dat er mensen doodgeschotn
worden or what ever?

Groet,

Tjerk