Prijsstijging door de euro

Mark Giebels mark at GIEBELS.ORG
Tue Apr 19 21:35:55 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Die Ger, geloof graag dat het allemaal veel duurder is geworden, maar
dit lijkt me overdreven. In Juli 2001 verliet ik Nederland (voor de EURO
dus), en die 89 centen voor een 330 gram glas Hak doperwten klinkt me
absurd laag in de oren. Wellicht het huismerk van AH of na een
superaanbieding.

Anyway, hier is een referentielijstje met aanbiedingen uit Dec 2001, net
voor de EURO dus:
http://web.archive.org/web/20011216222201/www.ah.nl/nl/AH/content/aanbie
dingen/alledag.jsp

De shoppers op de lijst kunnen er vast iets mee.

Groeten,
Mark Giebels