De (gekozen) burgermeester

Ger gmw.arts at HOME.NL
Sun Apr 17 08:59:34 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Mogelijk zit ie op meerdere.

> Van binnen uit, in een democratie? Die sluit toch niemand uit?
>
> Henk Elegeert

Wat is verschil? De contributie? Luisteren doen ze toch niet naar je, ook
niet bij D66. Met allerlei smoezen hebben ze daarom ook het forum verwijderd
die aan de site hing toch. Als je leden en niet-leden niet de kans geeft om
aan te geven dat men het met dingen niet eens is zijn ze er blijkbaar niet.
En op meerdere lijsten zit ik niet hoor, zou teveel tijd kosten ook.

Ger