Verzopen in de Rubicon

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Tue Apr 12 22:14:49 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste mensen,

Zoals ik op de Utrechtse afdelingsborrel gisteren al aan een enkeling
liet doorschemeren, gooi ik het bijltje er voorlopig bij neer. De
redenen heb ik hier:

http://henk.vanlingen.net/opinie/verzopen.php

uiteengezet. Dat betekent dus dat ik het afdelingsbestuur en de
programmacommissie verlaat. Jullie zijn allemaal geweldige mensen, maar
politiek moet je ergens een grens trekken. Die is voor mij nu wel bereikt,
hoe moeilijk dat ook is na 8 jaar activiteiten voor JD en D66.  Ik waai
vast nog regelmatig langs, maar kan geen verantwoordelijkheid blijven
dragen voor zaken waar ik grondige bedenkingen bij heb. Ik richt me
voorlopig maar op fietsen: dat is gezonder en wanneer ik zaterdag de
streep op de Cauberg haal ook een stuk bevredigender.

Met vrijzinnige groet,
--
|  (o-  Henk van Lingen                       Utrecht, The Netherlands |
|  /\                                       http://henk.vanlingen.net/ |