Bericht voor Marc-Alexander Fluks

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Tue Apr 12 22:50:42 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Net als bij Fortuyn is mijn mening over Hirsi Ali "gemengd". Globaal
interessant, sociaal-politiek nuttig, en op bepaalde onderdelen fout. Maar
toevallig niet al datgene wat jij aanvoert om AHA de grond in te boren:
verbinden van persoonlijke dingen aan wat je tegenstaat. Een fout? Bijv. om
de profeet Mohammed een pe..fi te noemen (ik zet wat puntjes omdat ik
nergens filters wil activeren).

Overigens schiep mijn aardstraal slechts verwarring tijdens je fietstocht
door Utrecht, vormde zij geen barriere of censuur. Je kon d'r mijden, zo bleek.

hv,u
------