Samir A vrijgesproken

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Wed Apr 6 16:41:03 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Wed, Apr 06, 2005 at 04:24:55PM +0200, W.E.vandeGriendt at utwente.nl wrote:

> En ik vind niet dat mensen zoals ik slappe knieen hebben, maar juist een
> rechte rug. Ik vind dat mensen onschuldig zijn totdat het tegendeel bewezen
> is. En voordat er gegevens mogen worden opgeslagen iemand verdacht moet zijn
> (niet dat het de politie handig uitkomt of dat iemand bij de politie aan het
> hobbien is, omdat hij het leuk vind om wat van zijn buren te weten).
> Ik vind juist dat mensen die dit niet vinden slappe knieen hebben en teveel
> met de waan van de dag meegaan.

Wim,

De slappe knieen sloegen natuurlijk op de D66 leden die op het congres
vonden dat er een mager akkoord lag maar toch maar voorstemden zonder
gecompenseerd te worden omdat het 'landsbelang' dat vroeg en zo een kabinet
in het zadel houden dat nu juist aan die rechtstatelijke dingetjes knabbelt
die jij overeind wilt houden.

Groeten,
--
|  (o-  Henk van Lingen                       Utrecht, The Netherlands |
|  /\                                       http://henk.vanlingen.net/ |