Samir A vrijgesproken

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Wed Apr 6 16:14:46 CEST 2005

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Wed, Apr 06, 2005 at 03:55:00PM +0200, W.E.vandeGriendt at utwente.nl wrote:

> ik vind dit juist een goede dag. Het blijkt maar weer eens dat we in een
> rechtstaat wonen. En misschien moeten politici maar eens goed uitleggen wat
> dat betekent en moeten de media maar eens meer laten zien wat het betekent
> als je niet in een rechtstaat woont.
> Hopelijk komen we dan eens een keer af van het motto ' beter 10 onschuldigen
> in de cel, dan 1 teveel op straat'. Volgens mij weten mensen niet wat het
> betekent (ik gelukkig ook nog niet) om onschuldig (lang) in de cel te
> zitten. En te moeten leven met een, onterecht, imago wat je toch voor de
> [...]

Zo zo Wim,

dus jij durft te stellen dat meneer Azzouz geen  kunstmest en zoutzuur
in huis had? Slechts naar  Tsjetsjenië ging om vakantie te vieren? Dat de
plattegronden van Schiphol, de Tweede Kamer, de kerncentrale van Borsele,
het hoofdkantoor van de AIVD in Leidschendam en het ministerie van
Defensie bij hem thuis dienden voor een spelletje mens-erger-je-niet? Dat
Azzouz met de zgn. Hofstadgroep optrok omdat de aangetroffen onthoofdings
instructiebanden zo gezellig zijn bij de thee?

De rechtstaat is meer in het geding doordat mensen met slappe knieen,
zoals D66 leden, de plannen van Donner mede mogelijk maken dan doordat
de Azzouzjes worden opgesloten. Ik hoop maar voor je dat je bij z'n
volgende projectje niet tot de omstanders behoort.

Groeten,
--
|  (o-  Henk van Lingen                       Utrecht, The Netherlands |
|  /\                                       http://henk.vanlingen.net/ |