ICTers nu wel bij de vakbonden.

Antid Oto antid at HOME.NL
Thu Sep 30 14:35:56 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ach ach Bernard, politiek Den Haag moet eens ophouden met
reactionaire kwalificaties richting vakbonden en oppositie te
strooien. Als er iemand toe is aan een flesje Listerine dan zijn het
Zalm/DeGeus/Kamp en consorten wel. Het kabinet loopt achter de
feiten aan, de geest van de tijd heeft de Haagse werkelijkheid
allang ingehaald. Dit kabinet heeft afgedaan, wisselen aub.

Ik ben Zaterdag van de partij, en misschien kom ik er wel een
vakbond van mijn keuze tegen. Als er nog opstandige lijsters komen
demonstreren, kunnen we misschien na afloop ergens nog een borrel
drinken.

Op de goede afloop zullen we maar zeggen..

gegroet
Antid