Alle stakers op de DAM, tralala lie tralala la

Ger gmw.arts at HOME.NL
Wed Sep 29 10:18:19 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Uit een Amerikaans rapport citeerde ik de arbeidsproductiviteit in 2002
van
> de USA en NL: 100 tegenover 106. We zijn dus zeer arbeidsproductief.
> Strijdpunt vormt de arbeidsparticipatie, niet de arbeidsproductiviteit.

Jan Marijnissen wist het gisteren goed uit te leggen.
Brinkhorst deelt het aantal uren dat er gewerkt wordt in Nederland door het
aantal mensen dat werkt. Daar worden de parttimers als fulltimers meegenomen
en zo kom je aan totaal verkeerde cijfers.
Qua productiviteit staan we in Europa op de derde plaats en zitten 10% hoger
dan de USA.
Dit kabinet wil ons gewoon een verkeerd beeld voor de ogen draaien en niet
alleen hieromtrent.

Ger