broncode

Martin Lentink martinlentink at D66GELDERLAND.NL
Wed Sep 29 09:52:35 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Lenny Bruce wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> lennie heeft deze discussie niet echt kunnen volgen, weet niet
> voldoende van compressie technieken of dat Yenc zip  mp3 of mpeg is.
>
> Mijn vragen zijn:
>
> Was de heer Sloot een flim-flam man?

Ik weet niet wat je daarmee bedoelt, maar ik denk het wel....

> Is hij 'plotsklaps' het economisch equivalent van Volkert van der G
> tegen het lijf gelopen??

Nah. Scared shitless omdat 'ie moest uitleggen dat de keizer toch echt geen
nieuwe kleren had.
Stel je voor: je wordt opeens omringd door allemaal big boys uit de IT,
honderden miljoenen waard. En dan moet je met de billen bloot...

> Is het nieuwe 'floppyschijfje' van Sony (dat 200 Gb houdt) een
> derivaat van Sloot??

Nope. Conventionele techniek. Simpel meer ijzerdeeltjes die we met een nog
kleiner magneetje kunnen richten.

> Has Pieper been hoodwinked?
> En p.e. wij allemaal?

Yep. En daar schaamt 'ie zich nu zooo voor, dat 'ie er niet meer over praten
wil

> Hoe groot is de kans dat Sloot een echt werkend kassie had zonder
> dubbele bodem en 16 volledige films kon vertonen? In % graag.

0,0000000000000000000000000001%

> lennie beknopt

Zo bekonopt genoeg geantwoord Lennie?

Martin