broncode

Tue Sep 28 20:55:46 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

We zijn het helemaal eens, alleen echte films en boeken en concerten slaan
we vele malen efficienter op dan letter voor letter, geluidje voor geluidje,
pixeltje voor pixeltje, en decoderen we om te bekijken, elke denkbare
ruisfilm van Plasterk kunnen we ook weliswaar minder efficient gecomprimeerd
en gecodeerd opslaan want zijn meer willekeurige at random databrij en dus
geen of minder herhalende patronen waardoor compressie en codering geen
ruimtebesparing oplevert, maar waarom zouden we, dat doet ie dan maar als ie
daar zin in heeft en zijn ruisgeneratoren aanzet...