broncode

Tue Sep 28 19:50:04 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

We zijn het helemaal eens, je leest mijn "alle" echter als "elke", Plasterk
genereert expontentieel reeksen brei aan onsamenhangende gegevens die dus
niet te comprimeren en efficienter te versleutelen zijn dan die onzinnige
originelen, en theoretiseert dat alle niet geschreven boeken en films die
geen samenhangende teksten danwel zichtbare beelden anders dan ruis bevatten
niet alleen elk moeten kunnen worden opgeslagen (wat hoewel inefficiente dan
bij patroonmatige informatie kan) maar ook alle uniek moeten worden
gecodeerd door Sloot, wat een zinloze en verspillende toepassing van elke
opslagmethode zou zijn... In wezen stelt Plasterk dat niet voorkomende
beeldopties en letter en woordopties wel uniek gecodeerd moeten kunnen
worden, Sloot beperkt zich tot zijn uitgangspunt dat niet alle mogelijke
combinatiewaarden daadwerkelijk voorkomen in een verzameling echte boeken en
films.