broncode

Mon Sep 27 23:10:56 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Plasterk zijn column in de Volkskrant was toch naar verwezen al hier?
Daarmee begon het...

Ik dacht de 24e, inmiddels dus al gelinkt achter betaling.

Dus we praten over zijn column en de vraag van intiator Tjerk Jouwstra of
die op waarheid berustte en ik was na de vragensteller ten onrechte in de
veronderstelling dat dat gekunstelde tegenbewijs uit het ongerijmde was
gelezen??  :)

Ik beroep me dus steeds op dat bewijs dat geen bewijs is en de latere link
naar een forum hier gemeld waarop dat bewijs in Plasterks column is
gebaseerd...

Context context  ;)

Fritz