Hans Wiegel zojuist over D66

Marc de Droog marcdedroog at ZONNET.NL
Sun Sep 26 15:52:09 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Citeren "Dr. Marc-Alexander Fluks" <fluks at dds.nl>:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>  Marc de Droog <marcdedroog at ZONNET.NL>
>
>  Waaruit blijkt dat het Aso is dat polariseert, verder helemaal niemand.

Voorbarige conclusie wanneer je de nadruk in mijn stelling op het
woordje "Goed" zou leggen.

>  Wat Nederland betreft: Aso is het probleem, verder niemand. Behalve dat
>  we een door-en-door verrotte ploeg aan het roer hebben, is het helemaal
>  niets aan de hand. Dat is mogelijk de reden waarom de oppositie zwijgt.
>  Ze ziet een stelletje idioten, die nog niet eens geschikt is voor een
>  speeltuinbestuur, met de botte bijl te keer gaan. Maar dat wil nog niet
>  zeggen dat er iets mis zou zijn met de speeltuin, laat staan dat vanaf
>  nu de kleuters hun zandtaartjes anders zouden moeten bakken.

"Aso is het probleem", "door-en-door verrotte ploeg", "stelletje
idioten", "botte bijl"...
Dit is nu precies het soort "inhoudelijke" kritiek die de oppositie ons
dagelijks voorschotelt. De oppositie zwijgt?? (Zet radio/tv aan en je kunt
niet om de oppositie heen.) Was het maar zo. Dan kon ik ze dat verwijten
en oproepen tot een goede inhoudelijke oppositie. Nu roept de oppositie
bij mij slechts weerstand op.

Marc.

--
Zon Gratis ADSL. De voordelen van gratis internet met de snelheid van
ADSL. Zonder abonnementskosten en zonder vast contract. Je betaalt

----- Einde doorgestuurd bericht -----