broncode

Sun Sep 26 00:07:09 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On zaterdag, sep 25, 2004, at 23:20 Europe/Amsterdam, Hein van Meeteren
wrote:

> Nee,

Wat, nog praatjes ook? :-)

> u was uitermate uit de hoogte

Projecteer je weer?

Er is hier op de lijst maar 1 persoon voortdurend
uit de hoogte.
Er is hier maar 1 persoon die voortdurend anderen
de les meent te moeten lezen, en anderen
voortdurend meent te moeten voorschrijven
hoe zij zaken *moeten* of *dienen* te zien.

Zal ik eens een bloemlezing posten van je
arrogante gedaas, Heintje Davids?

> tegen zowel Marc-Alexander als mij.

Doe toch niet zo raar. Ik heb Marc-Alexander
helemaal niet aangesproken.

En dat jij met je gebrekkige kennis van zaken
je wat geïntimideerd voelt, dat begrijp ik wel,
maar dat is mijn schuld niet.
De psychiater al bezocht? Die kan je wellicht
van je minderwaardigheidscomplex afhelpen.

> Kappen daarmee.

Hou toch je arrogante muil man!

> Dan moet u het begrip compressie goed tot u laten doordringen. Het is

Moet? Moet? Er is hier maar 1 iemand
die iets moet. Jij moet je arrogante muil
eens een keer houden! Schijnheilige zak
patat. Met je eeuwige slachtofferpose.

> samengesteld uit twee woorden, com en pressie.

Goh, is 'com' een woord? Wat voor woord
is het precies? Een zelfstandig naamwoord?
een bijvoegelijk naamwoord?

> Com betekent samen en pressie betekent druk.

Je meent het.

> Het is dus letterlijk "samendruk".

Jaaahaaa.

*zucht*

(Dat je zelf niet zo snel van begrip bent,
betekent niet dat het nodig is anderen
op jouw omslachtige wijze kond te doen
van je ahum... inzichten, Heintje Davids.)

> Dat slaat ipse
> facto op slechts één verzameling gegevens, één bestand, één database.

Oja? Hoe kom je daar toch bij mallerd.
Als ik tien willekeurige bestanden, die
op mijn desktop liggen, selecteer en
op het icoon van mijn ZIP-compressor
sleep, worden ze keurig gecompressed.
Dus waarom zou het op 1 bestand slaan?

> Het is het technisch "samendrukken" van gegevens, zoals mp3 dat doet.
> Net zoals je lucht samendrukt: het is één goedje dat je comprimeert.

Doe nou niet net alsof je begrijpt hoe
MP3-compressie werkt, afgesproken?

> Bij de Sloot hypothese is er sprake van een totaal ánder idee: de

Dat kun je helemaal niet weten Heintje.

> ingenieuze *combinatie* van systemen. Er is gigantische
> efficiency-winst, er is echter géén compressie.

Want?

Ik bedoel: we kunnen hier allemaal wel iets
mals roepen. Het zou je toch sieren als je
ook eens uitlegt *hoe* je tot een bepaalde
opvatting bent gekomen.

Maar goed, ik zal even voor je waarnemen.
Kennelijk meen je dat er alleen sprake kan
zijn van compressie als er sprake is van

1 verzameling gegevens, of
1 bestand, of
1 database

Ik laat even in het midden of dat juist is,
want ik wil je fragiele egootje niet beschadigen,
en stel dan vast dat we alle speelfilms die op
Aarde bestaan gemakkelijk een verzameling
gegevens kunnen noemen. Duidelijk zo?

Welterusten dan maar weer.

Erik vdMb