broncode

Martin Lentink martinlentink at D66GELDERLAND.NL
Fri Sep 24 22:59:25 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:
<knip>
> Ik gok op een zendertje. Zitten die speelfilms niet in het kastje en
> is het raadsel kompleet. 64k is voldoende om een zendertje (met 16
> kanalen) te sturen.
>
> Trouwens, zie ook:
>    http://www.debroncode.nl
<knip>

Mmm. Zou kunnen. Maar naar ik heb begrepen heeft Pieper dat kastje ook
zelfstandig mee gehad naar de States om daar te laten zien. Bij een zender
hoort een ontvanger, en daar in de States zaten ze wel erg ver weg....
Maar goed, ik schat dat als je een paar koppen bijeen steekt daar vlot een
mouw aan te passen zal zijn. Vlotter dan het realiseren van 1M op 1
compressieratio's in ieder geval....

Leuk, dat interview met Pieper trouwens. (wat zei ik: ....greed!)

Martin