Roken in de horeca

Lenny Bruce lennybruce235 at HOTMAIL.COM
Sat Sep 18 10:48:07 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Nou vooruit dan maar.
lenny die niet rookt en ook nog toevallig in californie woont is blij met
het rookverbod hier...maarrr
Er staat bij hem thuis altijd een schone asbak klaar voor gasten die het
beliefd te roken. De keuze is eenvoudig wat prefereert lenny. Een
interessante rokende gast, of geen gast.
Het eigenbelang prefeleert. Na het bezoek gaan de deuren even open wordt de
asbak geleegd en klaar is Jan.
Een oninteressante rokende of niet rokende gast wordt uberhaupt niet
uitgenodigd.

Terzake.

Roken of niet roken in de Horeca kan best een economische kwestie zijn maar
daar kan het argument niet op gebaseerd worden/zijn
Het probleem is dat je met een verbod de vrijheid van een grote groep mensen
beknot, en zonder verbod ook.
De een zijn vrijheid is de ander zijn onvrijheid.
Dus geen van boven opgelegd verbod.
Ieder horaca bedrijf kan voor zichzelf uitmaken wat het beste is.

En voor wat betreft 'de gezondheid' ook dat moet ieder voor zich weten.
Een ding staat vast: Leven is Dodelijk
Yowsa

Talk with your online friends with MSN Messenger http://messenger.msn.nl/