Roken in de horeca

drs. W.E. van de Griendt (Universiteit Twente, faculteit W.E.vandeGriendt at UTWENTE.NL
Tue Sep 14 17:29:50 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dag Louis,

en waar is die te vinden? Schijnbaar wordt op dit moment de waardering voor
het roken in de publieke ruimte verlaagd en de waardering voor het niet door
rook gehinderd verblijven in de publieke ruimte verhoogd. Consequentie
daarvan is dat roken niet meer in de publieke ruimte getolereerd wordt en
daarmee beperkt zal dienen te blijven tot meer private ruimtes. Dus, met
hetzelfde gemak van argumentatie, adviseer ik je in het vervolg thuis te
roken cq. er voor te zorgen dat je niet meer in de publieke ruimte rookt (of
de behoefte daartoe hebt).

Met vriendelijke groet,

Wim van de Griendt