Geert Wilders (was: Betuwelijn)

Fri Sep 3 16:57:35 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik hou ook van gekozenen en hun programma's, en hoe ermee om te gaan na
verkiezingen,

Maar laat de kiezers maar beoordelen wie terug mogen komen en wie vervangen
worden, en niet partijtjes... of het nu over Turkije en de EU zou gaan of
welk onderwerp dan ook dat de kiezers zelf
daarbij na is...

Wildes kan niet verweten worden dat de VVD stemmen won "tegen" Europa of
tegen Turkijke in de EU... zijn collega's zijn ook vrij er na de
verkiezingscampagnes voor te stemmen... al had ik ze liever voor de
verkiezingen horen zeggen dat toch te gaan doen...