Van milieupartij tot asfaltpartij

Bert Bakker bbakker at USA.NET
Fri Sep 3 16:58:48 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Heeft iemand dat stukje van Komrij online/digitaal beschikbaar? Ik heb het
namelijk gemist...
Bert.

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Wel een beetje laat, mijn reaktie, maar dit is echt een schitterend
stukje van Komrij.

Hij kan mooi schrijven maar hij legt daarnaast prachtig Dittrichs
doublespeak bloot. Dus, Boris alsnog bedankt dat je interview aanleiding
was voor zo'n verhelderend artikel van Gerrit Komrij.

Het interview van Dittrich waar het over gaat staat overigens op
http://www.borisdittrich.nl/article.php?sid=215 . Controleer maar of
Komrij de dingen niet verdraait ten behoeve van een sappiger betoog.
Volgens mij niet.

Fritz van Rikxoort wrote:

> [...]
Tussen
> droom en daad worden je laatste restjes D66 geniepig fijngemalen. Goed
> geraaskald, Boris.

(D66 at nic.surfnet.nl).
alleen: SIGNOFF D66
Het on-line archief is te vinden op: