Kabinet wil af van twee paspoorten

Hein WvM heinwvm at CHELLO.NL
Wed Sep 1 11:05:49 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 10:58 01-09-2004 +0200, Fritz van Rikxoort wrote:

>Zo volg ik alle media goed, maar dat zo veel belangrijkere minderhedendebat
>in onze hoogste volksvertegenwoordiging was me zo dus toch ontgaan...

OK, no sweat. Dat het niveau laag is konden we wel voorspellen. Overigens is kritiek op een toon ook kritiek die hout kan snijden. Met toon kan je bedoelen: de toon van buitenlander-angst en Islam-haat (Wilders bijvoorbeeld). Een toon kan politiek relevant zijn, en dus bekritiseerbaar (als je toon opvat als woordkeus, non-verbale suggesties, stemgebruik -zoals honend- etc. Let maar eens in archiefbeelden op de toon van iemand als Goebbels of Janmaat).