Kabinet wil af van twee paspoorten

Wed Sep 1 11:23:31 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik vind het ook prima het over tonen en toonhoogten te hebben, Hein,

Volg kunst- en cultuurcritici ook graag, en ja, zelfs als het over politiek
en maatschappij en communicatie sec gaat, maar dan graag wel met inhoud
erbij en niet om rellen te creeeren zoals Nederlandse media veel doen of de
inhoud te vermijden door geen inhoudelijke argumenten aan te dragen. Immers,
welke schrille of angstaanjagende toon of tegentoon dan ook, zonder
inhoudelijk gevaar, is "slechts" het oproepen van een gevoel zonder echt
gevaar. Alleen de inhoud bepaalt of niet alleen de toon gevaar oproept maar
er ook werkelijk gevaar dreigt. Toch?

Er is niets tegen een toon of toonhoogte sec...
Laat duidend bloemen bloeien en elk vogeltje zingen zoals het gebekt is...
Bestrijd het onkruid (wel met democratische middelen) maar argumenteer dan
ook of het los van smaak over de vorm, bloemetjes en kleurtonen on-kruid
moet worden geacht in zijn effecten.

Fritz