Kabinet wil af van twee paspoorten

Wed Sep 1 10:58:38 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik had het over de holle Volkskrant met zijn schreeuwende Pufda-krantenkop,
Hein, en de in deze inhoudelijk informatieve Telegraaf,

Hol is het bekritiseren van alleen toon en toonhoogten, dus ook het
Volkskrantverslag dat slechts toonhoogten citeert en Pufda en Wouter
promoot. Ik ben het toevallig eens met de D66-inhoud die ik van Borid
Dittrich in de Telegraaf online terugvond.

Zelf heb ik niet het nauwelijks in de media gecoverde minderhedendebat
gister in de kamer gevolgd, maar het parlementaire onderzoek naar
overschrijdigen bij grote infrastructuurprojecten. De media hadden voorst
vooral natuurlijk het eerste kamervragenuurtje na het kamerreces (tv), werd
er niet vrolijk van, wat een laag niveau, en besteden voorts vooral hun
aandacht aan gecreeerde rellen rondom Hirsli Ali (ipv de inhoud van haar
film), de VVD of het muilkorven of uitstoten van een hunner fractieleden en
het afkopen van een China-boycot van de Rotterdamse haven (ging weer vooral
over een havendirecteur ipv de achtergronden van zijn gangen).

Zo volg ik alle media goed, maar dat zo veel belangrijkere minderhedendebat
in onze hoogste volksvertegenwoordiging was me zo dus toch ontgaan...

Fritz