Buttiglione en liberalen (was een andere vreselijke titel)

Ellen Vunderink evu at PLANET.NL
Fri Oct 29 14:15:29 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Fri, 29 Oct 2004 13:56:39 +0200, Bert Bakker <bbakker at USA.NET> wrote:

>REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>De kwestie is hier helemaal niet of Buttiglione mag zeggen wat hij vindt.
>Natuurlijk mag hij dat - ik ben het zeer met Voltaire eens.
>
>De kwestie is hier of je iemand met zijn opvattingen
beleidsverantwoordelijk moet maken voor de bestrijding van discriminatie
van homoseksuelen, vrouwen enzovoorts.

Bert, ik zie geen bezwaar tegen iemand op die post die uitkomt voor wat
hij vindt en zich committeert aan de geldende wetten en opdracht. Dat
geeft een prettig heldere situatie.

Ellen Vunderink