Hoe brengen we een vastgelopen D66 weer op stoom ?

Lenny Bruce lennybruce235 at HOTMAIL.COM
Tue Oct 26 11:04:15 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

For selfabusers only,

Kunnen we dan dit voorstel, weliwaar na het uitdiepen, werkverschaffing
noemen en ze met zijn allen de Markerwaard droog laten leggen voor sociale
woningbouw. En dan als bonus mag een ieder die eraan meegewerkt heeft
zijn/heur socialewoningbouwhypotheekaftrek gewoon behouden.
Jottem
Mijn god ik kom op dreef, the creative juices are flowing.
Dan geven we ze geld en noemen het een positieve belasting, nadat we hebben
uitgediept of de gewone belasting als negatief bestempeld mag of kan worden.
Ik stel voor dat een ingehuurde commisie van buiten dit, toch wel
revolutionaire concept, verder bestudeerd.
Dan trekken we de Dieselbrandstof op naar een euro of 10 per liter om het
drooglegproject te bekostigen. De wegenbouw kunnen we op die manier gewoon
stilleggen, die schooiers rekenden toch al veel te lang veel te veel.
Komop groep denk is ff mee...Er zit beslist meer in...

Vraag die knakker van der Waal maar eens die heeft hele goeie ideeen, echt
hele goeie, zijn timing is soms een beetje off..

lenny op de ontologische tour
Everything is meaningless. (That's the rub)
ecclesiastes

>From: Michiel van Geel <MFvGeel at HOTMAIL.COM>
>To: D66 at NIC.SURFNET.NL
>Subject: Re: Hoe brengen we een vastgelopen D66 weer op stoom ?
>Date: Mon, 25 Oct 2004 19:15:01 +0200
>
>REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>Ik ben financieel niet echt bij machte om elk weekend lange afstanden te
>reizen op dit moment. Ik zou echter wel iets ter overweging aan willen
>dragen:
>
>Uit de koker van de sociale partners kwam onlangs een voorstel dat mij
>deed denken aan een eerste aanzet voor een workfare concept. Workfare gaat
> [...]

Play online games with your friends with MSN Messenger
http://messenger.msn.nl/