Hoe brengen we een vastgelopen D66 weer op stoom ?

Tue Oct 26 03:40:09 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

PS Sorry, dus weer 4 % belasting erbij als bijdrage aan de armoedeval voor
je eigen zorgtoeslag,
bovenop de inkomensafhankelijke zorgpremies (50 % van het de totale premies,
tarief waarschijnlijk in de orde van het ziekenfonds, die is nu 8%)
ook voor de armoedeval, niet werken loont.
Elk tarief stapelt mee bruto bruto bruto aan de armoedeval.