Hoe brengen we een vastgelopen D66 weer op stoom ?

Tue Oct 26 03:34:49 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Er is niets beter geregeld rond kostwinners, de namen en manieren zijn
veranderd, de beloningen voor niet werken anders uitbetaald, en jaarlijks
nemen in alle regelingen de kostwinnersvoordelen toe, en worden ze
uitgebreid naar tweeverdieners die zo ook gestimuleerd worden minder te gaan
werken.

Lees de nieuwe zorgtoeslag en Awir (AOW voor inkomensafhankelijke
regelingen) met partnertoets, samenwonenden, medebewoners nu zelfs, met
rondpompen van geld en beloningen voor minder werken en bijdragen, mits je
een partner hebt.

Inkomensafhankelijke regelingen zoals de nieuwe zorgtoeslag voor inkomens
tot rond een ton in guldens, voor 6.1 miljoen, 2/3 e van alle huidhoudens...