Hoe brengen we een vastgelopen D66 weer op stoom ?

Mark Giebels mark at GIEBELS.ORG
Mon Oct 25 23:01:45 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Michiel en Fritz,

Is het grootste probleem nou werkelijk dat bijstandtrekkers niets
'teruggeven' aan de overheid, of is het probleem dat het huidige systeem
die mensen via de werkeloosheidsval inactief houdt? Jullie richten je
slechts op het eerste 'probleem' (VVD benadering) en schijnen je niet
druk te maken over die vreselijk asociale werkloosheidsval. How comes?

By the way, dit staat even los van het investeringsrugzakje uit het
voorstel wat ik sowieso een goed idee vind, onafhankelijk van de gekozen
basisvoorziening.

Groeten,
Mark Giebels