Dit gebeurt, maar The World Is A Safer Place (met deze regering en D66!

Mark Giebels mark at GIEBELS.ORG
Sun Oct 24 06:53:13 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

OK Lenny, die hypotheekrenteaftrekloopholes (leuk dat plakken in het
NEderlands) lopen wat anders in de VS blijkbaar. Ik heb zelf geen
hypotheek, dus ik moest het hebben van uit interesse gestelde vragen aan
vrienden en collegas. Na jouw mailtje moet ik daar met enkelen van hen
nog maar eens op terugkomen.....

> Marc, we gaan die borrel, of Starbucks nog doen, na de
verkiezingen....
> lenny

Zeker. Momenteel in een swing state actief?

Groeten,
Mark Giebels