anti-Cuba train

Antid Oto antidoto at HOME.NL
Wed Oct 20 14:41:14 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Nog even recapitulerend op de onbezonnen Cuba escapades van
Dittrich, Morganas en co.

In een persbericht via Cubanews lees ik:

"It added that Moragas is well-known "for his longstanding
links with the failed and pathetic José María Aznar, who is
currently enthusiastically devoting his time to spending the
five million dollars that U.S. President George W. Bush
recently awarded him in order to organize anti-Cuba activities
and events."

Het is op zijn minst twijfelachtig te noemen waarom Dittrich in
*vredesnaam* met deze VS-huurling in zee ging. In Barend en van
Dorp zei Dittrich dat hij pas in het vliegtuig hoorde over de
activiteiten van Moragas. Hoe geloofwaardig is dat?

Ik wijs ook even op de discussie tussen Cuba devotees
Jon Hillson (RIP) en Walter Lippmann:
http://www.walterlippmann.com/

Om daaruit even een Chomsky quote te lichten:

"Chomsky allows that he doesn't "expect the U.S. to implement
such initiatives (libertarian revolution)" and if somebody else
could carry out such an overturn, "I would *not* want them to intervene."

Zo hoor je het nog eens van een ander. Ik vraag me overigens af
waarom Dittrich opnieuw Oswalda Paya in de schijnwerpers wil stellen
terwijl hij àl zoveel media aandacht krijgt, de paus incluis.
Het Varela project behoeft steun maar een overdaad aan
media-aandacht uit verdachte hoek helpt Cuba in het geheel niet.

Daarom stel ik voor het evenwicht de onverdachte erfgename van de
Cubaanse revolutie en Trotskyist Celia Hart in de schijnwerper:

http://www.walterlippmann.com/ch-8-25-2004.html
http://www.vonk.org/CallReadOnly.asp?artikelID=1361&status=2

To Celia goes my hart,

Antid Oto_