APK voor bejaarden

Wed Oct 20 14:01:12 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

:)

Gelukkig heb ik meer verstand van verzekeringen (en gelijke behandeling)...

Of is het niet retorisch?

Ik ben voor minder luxe voor gepriviligeerden op kosten van anderen, maar
erger me mateloos aan de verwaarlozing van onderwijs en zorg voor
behoeftigen waaronder jongeren en ouderen, sterker nog, ik schaam me ervoor,
hoe we luxe extra's dwingend laten betalen door anderen maar hoognodige
basiszorg daardoor zogenaamd niet kunnen betalen, verkeerde keuzen, asociaal
in mijn ogen. Maar dat begreep je al, meer solidariteti met behoeftigen,
betere zorg die nu vaak schrijnend tekort schiet, en ophouden met dure
gedwongen inkomensoverdrachten naar niet-behoeftigen boven het sociaal
minimum... Sterk en echt sociaal... voor wie het echt nodig heeft...