'Kamerleden wilden Cuba op grove wijze provoceren'

Mon Oct 18 11:44:20 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Eens dat je ook in Cuba met iedereen zou moeten mogen praten,
al heeft Cuba zo zijn veiligheidsargumenten gezien de oorlog van de VS tegen
Cuba en andere Latijns-Amerikaanse volken vanaf het moment dat zij hun dor
de VS gesteunde marionettendictators, hun Saddam Hoeseins (ook lang door de
VS gesteund) na een burgeroorlog wisten af te zetten en de VS daar lokaal de
strijd voor hun dictators verloor,
maar ook eens dat het niet handig is eerst vast te stellen of Cuba een
gewoon parlementair bezoek weigert.
Wel is bekend dat gesprekken bemoeilijkt worden, ook in Cuba, maar hé, de VS
laat ook niet iedereen binnen! War is war, met welke wapens ook...