Hoe Aso vijanden maakt

Ger gmw.arts at HOME.NL
Mon Oct 18 11:37:10 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> In de VN van deze week staat een prachtig stuk over hoe de wereldvreemde
> horken van Aso voortdurend vijanden maken. Over hoe Thom de Graaf het
> draagvlak voor een een gekozen burgermeester met z'n dwangmatige gedrag
> wist te verknallen waardoor nu nagenoeg iedereen tegen is.
>
> Volgens de VN gaat de VNG volgende week bij wijze van demonstratie tegen
> Aso in een circustent vergaderen op het Malieveld. Grijs (HBC) is deze
> keer ook goed, trouwens.
>
> Dat gestoorde gedoe van het afbraakkabinet wordt prachtig beschreven...
> Zeker lezen.

> [...]

Het tempo waarin ASO vijanden maakt is een uitstekende zaak. Ik juich dat
van harte toe.
Het betekent ook dat ze wellicht des te eerder naar huis kunnen. Dat kan
tenslotte niet snel genoeg gebeuren.
De afbraak van Nederland dient gestopt te worden en de slopers zouden
berecht moeten worden ipv alleen maar naar huis gestuurt worden en notabene
ook nog een riante wachtgeldregeling krijgen.
We leven toch in democratie en niet in dictatuur al zou je langzamerhand
daaraan gaan twijfelen.

Ger