Beleid en regels: effect vs. beoogd effect

Sun Oct 17 23:30:21 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik ben slechts positief over de decennia lange strijd van D66 en dit kabinet
de werknemers zelfbeschikking te geven over hun bovenminimale lonen en de
vele disriminerende inkomensoverdrachten door de vakbonden naar hun
welgezinde deelgroepen ten koste van minder traditionele nieuwkomers niet
meer wettelijk te laten opleggen. Ik heb wel degelijk kritiek ook op
maatregelen van het kabinet of voorstellen, die uit ik dan ook, zoals bij de
WW, WAO, hypotheekrenteaftrek.