Betr.: Re: corporatisme

John Wijsmuller j.wijsmuller at CONCEPTS.NL
Thu Oct 7 22:14:06 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Raimond,

Het nut van het bestaan van organisaties als de SER ontken ik niet.
Het gaat er om dat de democratie er niet door mag worden uitgehold.
Uiteindelijk moet het parlement het voor het zeggen hebben.
Als dat het geval is, neemt iedereen de democratie serieus.
Politici worden actief en kiezers gaan stemmen.

Vriendelijke groet,

John