Betr.: Re: corporatisme

Raimond de Tempe Raimond.de.Tempe at HCCNET.NL
Thu Oct 7 21:52:36 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

John, ik weet werkelijk niet waarover je het hebt. Het betreft toch een
conflict binnen NL? Daavoor is volstrekt niet relevant dat bijvoorbeeld in
Bangladesh het leven voor velen, en natuurlijk vooral de vrouwen weer!,
praktisch ondraaglijk zwaar is.

Zieligheid is volstrekt geen criterium als het gaat om het behoud van
maatregelen om een maatschappij als de Nederlandse samenhang te doen
behouden.

/rdt