De Graaf vrouwenhater: het artikel

Mon Oct 4 20:12:36 CEST 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Da's een goeie!

De macht bij kandidaten en hun kiezers en vrijwillig met elkaar op lijsten,
maar dan wel de kiesdrempel afschaffen anders staan partijen die macht niet
af of komen er andere groepen die die kiesdrempel-per-kandidaatmacht
grijpen,.tenzij kiezers voldoende gewend zijn zelf een kandidaat te kiezen
en zelfs een drempel niet meer werkt omdat voldoende kandidaten per lijst
steeds boven de drempel per lijst uitkomen en alleen de kandidaten met de
meeste stemmen per lijst gekozen blijven worden... maar dan is die drempel
in de praktijk een wassen neus en zullen partijen campagnes voeren voor al
hun voorkeurskandidaten ipv nu alleen hun lijstje eigen voorkeuren zonder
bekendheid of erop te hoeven kiezen, nu voldoet alleen een trekker, bij het
voorstel van de VVD niet meer... en moet elke kandidaat zijn eigen broek
persoonlijk ophouden of door een partij voor hem personlijk campagne laten
voeren.