Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Tue Nov 30 14:38:37 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Tue, Nov 30, 2004 at 02:31:21PM +0100, Fritz van Rikxoort wrote:

> Ik vind het prima dat jij het goed vind als er onzin over mij wordt beweerd
> en ik er tig keer om vraag dat te staken. Maar verwijt mij niet dat ik
> klik,ik vroeg tig keer die enge onzin te staken en zei open aangifte te doen
> omdat het doorging. En heb het recht advies te vragen en te verzoeken
> gevaarlijke onzin over mij niet te laten publiceren.

Inderdaad, maar dat wil nog niet zeggen dat wij moeten accepteren dat
een lijstbeheerder vooruitlopend op een gerechtelijke uitspraak, of in
ieder geval een uitspraak van een rechter-commissaris hangende het
onderzoek, zijn of haar oren laat hangen naar jouw klachten en
ongecommuniceerd aan configuraties zit te sleutelen.

Groeten,
--
|  (o-  Henk van Lingen                       Utrecht, The Netherlands |
|  /\                                       http://henk.vanlingen.net/ |