Waarvoor een kamerlid wordt gekozen.

Ger gmw.arts at HOME.NL
Tue Nov 30 14:33:32 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Je gaat al weer draaien Fritz, eerst deden ze hun werk niet en nu zijn ze
alleen maar onzichtbaar. Onzichtbaar wil toch niet zeggen dat ze hun werk
niet doen zeker.
Jij beschuldigd ze van hun werk niet te doen Fritz, Hirsi Ayaan geeft dat
zelf aan.
Ik geef je geen enkele opdracht, wie ben ik omdat te doen, maar zeg je dat
als je dat even aantoont je mij dan volledig aan je zijde kan vinden. Jij
roept dan dat ik je opdrachten geef die ik zelf kan uitvoeren maar nee
Fritz, ik hoef dat niet uit te voeren wat ik schreeuw die ongefundeerde
onzin niet.
Je kan het niet aantonen cq onderbouwen dus je roept maar weer iets, dat ben
ik inmiddels al meer dan gewend van je.
Je hebt geen enkel argument om welke bewering dan ook te weerleggen en
vlucht dan maar weer het maken van verwijten van het spelen van spelletjes.
Op alle vragen waar je geen antwoord op hebt denk je weg te komen om te
roepen dat ik daar zelf het antwoord wel op weet.

In je aanstaande antwoord ga je nu waarschijnlijk weer roepen dat ik het
over jou heb en niet over de inhoud. Kijk dan eerst maar even naar je
laatste antwoord dat niet voor niks met "jij" begint. Of ben ik je nu weer
aan het beledigen, bedreigen, etc, zodat je weer een zogenaamde aangifte kan
gaan doen?

En nee Fritz, ik vergelijk haar niet met andere kamerleden waar ik niks van
weet, dat kan ik namelijk niet vergelijken. Jij doet dat blijkbaar wel maar
volkomen ongefundeerd. Ik maakte de vergelijking met de gewone mensen en
haar als gekozene.

En als kamerleden onzichtbaar zijn Fritz in een grote fractie mag dat van
mij, die kunnen namelijk niet met 40 of 50 mannen of vrouwen aan de
microfoon staan, maar dat zegt niets over hun werk wel of niet doen. Je zou
dat moeten weten als ex-wethouder, veel mensen in een (steun)fractie, zeker
als die groot is, komen nooit aan de micrifoon en zijn zelden zichtbaar. Dat
wil niet zeggen dat ze niks doen. In jou ogen zijn dat allemaal
partijslaven.

Weet je wat er aan mankeert Fritz. Jij ziet een discussie als een wedstrijd
die je perse moet zien te winnen, maar geloof me het is geen wedstrijd maar
een uitwisseling van argumenten waar je wijzervan kan worden. Jij denkt
echter in je eentje die wijsheid al in pacht te hebben en alle anderen
vormen daar een bedreiging voor, in jouw ogen. Vandaar waarschijnlijk al je
uitingen van dat ik of wie ook je bedreigen etc.

Ger

> Jij klets weer met oneindige vragen dat anderen niet kunnen onderbouwen
> omdat je zelf weinig weet, en je verstrekt weer opdrachten die je zelf
kunt
> uitvoeren. Jij kletst over Ayaan waar ze vrij is haar rouwproces en werk
in
> te delen. En bent niet bereid haar te vergelijken met onzichtbare
> kamerleden. Dat mag, maar zeur niet dat ik niet onderbouw dat honderd
> kamerleden volstrekt onzichbaar zijn. Dat is algemeen bekend. Met name van
> de twee grote fracties.

Sorry