Hirsi Ali en de listserver

Ger gmw.arts at HOME.NL
Mon Nov 29 20:00:16 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Ik deed al lang geen verzoeken meer aan jou Ger.
>
> Want daar was geen reden voor.
>
> Ik was in gesprek met Marc over het afsluiten van het archief door de
> lijstbeheerders, en deed hen het verzoek het archief open te stellen aan
de
> lijsters.
> Jouw naam werd niet genoemd.

Ach gut jongen, nu laat ook je korte termijn geheugen je al in de steek,
Marc had het over Hirsi Fritzje en ik gaf heb gelijk door te zeggen dat hij
de spijker op de kop sloeg. Jou uitegbreide inhoudelijke antwoord erop was,
Op jouw kop Ger?
Wees maar blij dat je nu weet wat die uitdrukking betekent, alhoewel het
onthouden met een geheugen als een zeef wel niet mee zal vallen.

Ger