Hirsi Ali en de listserver

Ger gmw.arts at HOME.NL
Mon Nov 29 19:53:28 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Mijn laatste reactie op je, maar nu even over de aangifte.
Je kiest er voor jezelf dus echt belachelijk te maken Fritz. Ik heb ze aan
de telefoon gehad, zelf gebeld, en ik zal niet zo flauw zijn om hier te
vertellen wat hun reactie was.
Maar even aangenomen dat je werkelijk aangifte gedaan zou hebben Fritz en er
werkelijk iets van zou komen. Ik verheug me er op om voor de rechter te
staan met de mails, welke in bewaard heb waarin ik je tot 6 of 7 keer toe
vraag even aan te geven waar en wanneer ik je beschuldigd heb van al die
levensgevaarlijke aktiviteiten. Knippen en plakken Fritz, je weet het vast
nog wel.
Ik bood je daar aan, als dat het echt zo zijn dat ik dat zou corrigeren hier
op de lijst daar ik die intentie niet had om je te beledigen of wat dan ook.
Jij weigerde daarop in te gaan, daarmee aangevende dat je niks had om aan te
tonen.
Een vraag van de rechter zou zijn Fritz, waarom je daar niet op bent
ingegaan om mij in de gelegenheid te stellen het te rectificeren. Je moet
dan zeker hetzelfde antwoord geven als je aan mij deed, dat je dat niet wou
en het nut er niet van inziet.
De rechter zal je met een meelijwekkende glimlach vertellen Fritz dat je
maar fijntjes naar huis moet gaan en je de rekening van het geding wel thuis
krijgt.
Wie weet heb je het geluk van een hele lieve rechter en komt ze je thuis nog
wel even instoppen.

Dan nog even je NSB-verhaal Fritzje. Dat was geen verhaal maar regelrechte
beschuldigingen aan mijn adres. Je verzocht me zelfs om samen met Marc een
nieuwe NSB op te richten.
Op het einde van je betoog hieronder doe je het weer, lelijk jong. Ik heb
jou beschuldigd van mensen doodschieten? Daar gaan we weer Fritzje, waar
wanneer, plakken en knippen jongen en anders je grote mond vol
beschuldigingen dicht houden.

Ger

> [...]
jij
> over mij schreef het omgekeerde was dan de werkelijkheid. Je verkoos elke
> uitnodiging normaal inhoudelijk te discussieren waar we het nota bene op
> heel veel punten meestal eens zijn steeds weer af te wijzen en steeds
> opnieuw te speculeren over mij tot ik aangifte deed. Voor mij is dat
jammer
> maar helaas. Al ben ik blij dat je ophield enge dingen over mij te beweren
> (racisme, mensen doodschieten enzovoort). Het kan nog steeds anders en als
> e.e.a. is opgelost is daarmee voor mij de kous af.

Of
Als

Erg
Beterschap