Hirsi Ali en de listserver

Ger gmw.arts at HOME.NL
Mon Nov 29 19:29:23 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Inderdaad, Ger, ja hoor,
>
> Wat jij er leuk aan vind na vele verzoeken inhoudelijk debat aan te gaan
en
> gevaarlijke onzin over mij achterweg te latenontgaat me.
> Maar plezier zover je dat beleeft.

De zin klopt voor geen meter maar accoord, het is je vergeven.
Nee fritz, ik ga geen enkel inhoudelijk debat met je aan want binnen 2 mails
begin je weer te roepen dat er afschuwelijke levensbedreigende dingen over
je gezegd worden welke je met doodsverachting moet lezen. Zodra je gewezen
wordt op al je zeer tegenstrijdige berichten, wat tenslotte je eigen woorden
zijn, ga je weer je beklag doen en herhaald dat 50 keer. Daar komt bij dat
je dat ook nog doet in volzinnen van halve pagina's die volkomen onleesbaar
zijn wat het bijna een puzzel maakt.
Blijkbaar ben je de enige, zoals anderen al opmerkten, die al die zeer
gevaarlijke insinuaties, speculatie, bedreigingen etc, van mij aan jou
leest. Ware het zo geweest dan hadden er minimaal wel enkelen daar terecht
boos op gereageerd maar niet dus.
Ga een een keer niet uit van je gelijk Fritz maar lees al die mails nog een
na en kijk eens wat er echt staat en niet wat je graag wil dat er staat of
misschien vreest wat er staat.
Hou eens op met verzoeken aan mij te richten om dingen niet (meer) te doen
die ik niet deed beste Fritz. Ik kan daar namelijk niet aan voldoen.

Ger