Hirsi Ali en de listserver

Ger gmw.arts at HOME.NL
Mon Nov 29 19:06:01 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Mijn verzoek was eenvoudig Ger,
>
> Ga je door met wilden gevaarlijke speculaties over mij of liever niet, zo
> niet dan kan er zand over. En staat normaal inhoudelijk debat open.

Zie je Fritz, dat is nu wat ik bedoel. Nu ga je rustig verder met wilde en
gevaarlijke speculates die ik blijkbaar weer over je doe. Waar, welke en
wanneer Fritz. Nee geen vraagteken want antwoorden doe je toch nooit.
Precies wat ik zei dus, die muur begrijpt het beter.

> Nu reageerde je op een aantal vragen van Marcaan mij en mijn antwoorden
met
> een kreet. Je mag dat flauw vinden maar ik vraag je wat je met die kreet
> bedoelt. Wil je met mij niet praten, hou je dan ook buiten de vragen die
> Marc mij stelt en mijn antwoorden daarop.

Ik reageerde niet op jou maar gaf aan dat ik het eens was met Marc zijn
betoog. Weet je Fritz, dat is de betekenis van de uitdrukking, de spijker op
zijn kop slaan. De SPIJKERKOP Fritz, dat is niet mijn kop, snap je wel? Of
moet ik nog even uitleggen wat een spijker is?
Dat is zo'n stalen pennetje met een kop erop die je in hout kan slaan. Als
de kop aan de bovenkant zit kan je hem gebruiken voor de vloer en zit die
aan de onderkant dan is het een exemplaar bedoeld voor het plafond.
Alweer wat geleerd he vandaag, hopelijk begrijp je dit wel. En bemoei jij je
aub niet met reacties die ik op anderen geef dan.

> Verdere speculaties over mijn vriendelijke verzoeken aan jou en aan de
> lijstbeheerders betreur ik opnieuw, ik ben tevreden als onzin over mij
niet
> meer langer wordt gepubliceerd. Ik had al geconstateerd dat je vanaf mijn
> aangifte na tig keer geen antwoord van jou gestaakt was nieuwe gevaarlijke
> onzin over mij te laten verspreiden. Daar ben ik blij mee.

Ik ben niks gestaakt Fritz want is was niks begonnen. Ik ben alleen
opgehouden met uberhaubt te reageren op je zoals ik beloofd had, hopelijk ga
je dat ook eens doen en blijf ik verlost van je eindeloze zelfbeklag. Erg
blij te lezen dat je nu blij bent en hopelijk blijf je dat ook. Jij bent
degene die nu speculeert dat ik iets gestopt ben en tracht zo je gelijk
binnen te halen.Verder speculeerde ik niet Fritz maar gaf de werkelijkheid
weer, ze zijn tenslotte na te lezen in het archief.
Zie daar wat ik zei, al je mails staan vol van beschuldigingen. Zo
beschuldigde je niet alleen mij maar ook Marc van NSB-praktijken, D66 van
levens- en staatsgevaalrijke aktiviteiten en vandaag heette het nog
doodsverhalen die we over zouden publiceren, etc etc etc., maar je geheugen
zal wel weer erg selectief zijn. Verder kan ik je alleen maar gelukwensen
met een uitermate grote fantasie.
En tegen achtervolgingswaanzin bestaan tegenwoordig medicijnen. Beterschap
er mee Fritz.

Ger

> Fritz

LB