Demonstratie 'Niet haten, maar praten!'

Mon Nov 22 10:09:45 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Je vind het gewoon terug in de media,
de uitspraken van Pechtold
"Donneriaans maar ook Laniaans geneuzel over godslastering"
en van Terlouw in Nederlands Dagblad,
en van anderen elders...

Lousewies staat nog fier rechtop,
maar de partijbonzen proberen haar te knakken,
zij wil het beleidsvoornemen van Donner ons te gaan vervolgen als niet
gelovigen gewoon uit de regeringsbrief.
En een hoofdelijke stemming wil ze als het beleidsvoornemen blijft staan,
ook van PvdA-ers en GL-ers die de helft van hun stemmen in de grote steden
bij de gelovige ethnische minderhedn ophalen.

Fritz