Verslag D66 congres

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Mon Nov 22 08:11:55 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Fritz,

Je schreef:
> Precies, Hein,
>
> Al sinds 98 gaat het zo. Sinds Thom het leiderschap van een net daarvoor
> dor

Ik kan me een congres van eind jaren tachtig herinneren, waarin een motie
van orde werd verworpen, waarna de indiener ervan een motie van orde over de
motie van orde indiende, die werd verworpen, waarna de indiener een motie
van orde over de motie van orde over de motie van orde indiende.

Je speelt dus wat te direkt op de man, zonder analyse van de achterliggende
oorzaken. En dat is dat mensen van D66 bestaan uit mensen als jij en ik (en
Hein), die graag hun eigen stem willen laten horen.

Groet,

Tjerk