motie Sociaal Akkoord

Sun Nov 21 17:10:05 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Best begrip voor je argumenten, Henk,

Er zijn voors en tegens en alles is niet zwart wit. Maar een asociaal
akkoord afwijzen mag, het was bijna gebeurd, op een paar stemmen na,ook als
Thom c.s. met HM in een kabinet zit.

Zou ook de dictie aangepast hebben, en als LB overleg gezocht hebben. Het
gaat er wel om de jonge kiezers niet van ons te vervreemden, zover ze er nog
zijn. Het dedain voor de ouderenbonden deel ik wel, ik ken hun maniuplaties
en ordinaire diefstal van werknemers en belastingbetalers en sinterklaasje
spelen van andermans geld te goed.

Maar laten we het er open over hebben. Dat heet debat.

De partij is hoe dan ook verscheurd tussen oud en jong en een Thom-clan en
oude partijleden en de rest inculsief de tweede-kamerfractie.

Fritz