Demonstratie 'Niet haten, maar praten!'

Ger gmw.arts at HOME.NL
Fri Nov 19 16:09:19 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Een te prijzen initiatief hoor.
Niet haten, schelden, maar praten was naar mijn bescheiden mening noig beter
geweest.

In elk geval een beter initiatief dan het geleuter in de TK over een over
ander wetsartikelen wat moet worden opgepoetst, dan wel geschrapt. In beide
gevallen worden er groepen in de samenleving op de staart getrapt. Zoals
Wouter Bos het terecht verwoordde, hij wil het best steunen de motie van D66
maar niet nu, het ligt nu te gevoelig. Initiatieven als dit zijn beter ipv
dat gezeik in den Haag.

Ger

<info at niethatenmaarpraten.net> -----