Tammy Bruce

Martin Lentink martinlentink at D66GELDERLAND.NL
Tue Nov 16 21:21:27 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk Elegeert wrote:
<...>
> Kortom: waar staan die democratische rechtsstaat en
> parlementaire democratie dan (PRECIES) voor?
<...>

Henk,

Vergeef me, maar het is me niet helemaal duidelijk wat je hier van me
vraagt.
Wil je dat ik je uitleg wat die begrippen betekenen, en dus eigenlijk, min
of meer, dat ik een minicollege Staatsrecht 101 geef (afgezien van of ik
daartoe bevoegd, of het meest geschikt zou zijn)?
In de nota is kennis van die begrippen, mijns inziens terecht,
voorondersteld.
Als je wilt kan ik er wel wat over zeggen, hoewel je in de Gw zelf al een
heleboel vindt, en er is veel, héél veel, literatuur over.
Maar ik heb het vage gevoel dat dit niet is wat je bedoelt, of wel?

mvg,

Martin Lentink