Voorverkiezingen? Naverkiezingen!

Tue Nov 16 18:39:46 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Erasmus had ik graag op 2 gehad, en dan Spinoza denk ik.

Maar ja, ik bepaal niet wat anderen stemmen, en anderen gelukkig ook niet,
vervelend voor sommige griezels toch...  ;)

Het was een leuk spel met een vuile papentruuk als de uitslag ze niet
beviel:
alle tegenstanders laten sms-en.

Maar het laat wel zien hoe gevaarlijk het hier is als het echt ergens om
gaat.
Zelfs de verkiezingsregels en stemtermijnen oprekken, is net als in de VS al
gewoon.

Goed dat de KRO ons alvast laat zien en erop voorbereid hoe het zal gaan,
als het er straks echt om gaat.

Fritz