Tammy Bruce

Tue Nov 16 18:33:14 CET 2004

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dat weet jij toch ook, Henk,

Alles wat bekend is en zeker van kritische denkers staat in je dossier.
Bij voorheen de BVD, en nu de AIVD.

Soms laten ze je weleens even lopen,
volgen ze je even een weekje of twee niet.

En de BVD nu AIVD heeft net als de MIVD overal infiltranten,
op wat veiligheidsfuncties heeft, meestal administratieve.

Fritz